DreamLovers

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda & Tilde - 16 maj 2012 22:05

Hejsan ♥


Nu så har precis mamma kommit hem från Stockholm ♥♥


Sen nu så ska vi vara lediga fyra dagar. Skönt

Imorgon så ska vi till Malmö & shoppa lite och kanske träffa släkten lite.

Sen efter det så ska vi på fotboll.


Kul ♥



 


Dagens Arkivbild från Stockholm 2009.


Ha det gött /


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 16 maj 2012 18:10

Hejsan!


Idag har jag varit på sjukhuset efter skolan men här är bilderna från igår!


                                 




Vi ses/


DreamLovers ♥

Amanda !

Av Amanda & Tilde - 15 maj 2012 20:30

Hallåjsan!


Idag har det varit en vanlig dag förutom att jag varit i stan med mina kompisar efter skolan. Det var jätte kul vi var på H&M onormalt länge och fikade länge vi var i bara 5 - 6 butiker men vi var där till 18.00


Men jag och min lillasyster Maja var ut och fotade ute i hennes nya shorts och mitt nya Linne!

Just nu måste jag redigera bilderna om jag hinner så lägger jag ut dem idag om inte imorgon efter skolan!


Och på Torsdag och Fredag så är vi lediga LYX!!! Så jag har inget speciellt kanske är med någon kompis eller åker in till stan!


MVH


DreamLovers

Amanda ♥




Av Amanda & Tilde - 14 maj 2012 20:45

Hej


Idag så har jag inte gjort något speciellt, tränat på mitt prov som vi ska

ha på Onsdag i Svenska.


Annars så har det varit en helt vanlig dag. !<3


 


Har inte så mycket mer att skriva om nu men vi ses ju /


DreamLovers

Tilde ♥

Av Amanda & Tilde - 14 maj 2012 15:51

Hejsan på er!


Förlåt att jag inte bloggade i helgen men helgen går ju som snabbast när den är som roligast!

Men i Helgen så var min Mamma i Ullared och hon köpte lite grejer till mig ♥

Jag tänkte fota det igår men min kamera var död så det kommer någon annan gång!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda!
  

Av Amanda & Tilde - 13 maj 2012 19:23

Hejsan Svejsan ♥


Idag så har vi haft Kalas för Teo!

Det var släckten som kom & det var riktigt kul !<3


Sen så är det snart skola igen, men denna vecka blir det bara tre dagar och två

dagar ledigt. Skönt.


  


 


Nu måste jag gå, men SES !<3


DreamLovers

Tilde ♥


  

Av Amanda & Tilde - 11 maj 2012 22:39

Hej !


Igår så hade vi två stycken föreställningar & det gick jätte bra!

Känns som om att man vill göra det igen.


Idag så fyller Teo 10 år!

Grattis, och ha det BÄST ! ♥


Imorgon så ska vi titta på Handboll i Malmö. <3



 


Stora killen ♥


Ha det bra /


DreamLovers

Av Amanda & Tilde - 10 maj 2012 20:45

Hallå!


Imorgon ska jag på orientering med skolan.

Hela dagen och sedan efer lunchen slutar vi dagen LYX!!


Men idag hade jag Kemiprov hoppas det går bra med det kändes bra så vi får hoppas på der bästa!


Men nu börjar Lets Dance igen jag får poppa lite popcorn och slå mig ner i soffan!


Ha en trevlig Torsdag!


DreamLovers

Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards