DreamLovers

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda & Tilde - 31 maj 2012 19:35

Hejsan på er !♥


Idag så var det Dansträning igen, kul ♥


Imorgon så ska vi ut & paddla kanot med vår klass.

Ska bli riktigt kul.

Sen efter det ska jag träna & sen så ska vi iväg på kvällen ♥ 


Men jag ska försöka blogga lite från telefonen kanske.



        


Nu tänkte jag med passa på att lägga ut en bild på min idol Bella Thorne.

Du är BÄST ♥♥♥


Ses //


DreamLovers

Tilde

     

Av Amanda & Tilde - 30 maj 2012 20:57

Hejsan!


Jag har kollat på lite vidoer på Youtube.com idag och Taylor Swift är min nya idol.


Här kommer lite bilder och någon låt!!


           



Ha det BRA!!


DreamLovers

Amanda ♥


Av Amanda & Tilde - 30 maj 2012 20:44

     



Vi se/


DreamLovers

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 29 maj 2012 19:35

Hej!


Nu så har min försommarkurs i dans börjat.

Vi ska träna i två veckor fram efter skolan, och då tränar vi Balett, styrka

& teknik.


Mycket kul ♥♥


Men jag ska försöka blogga lite varje dag.



Ha det bra


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 29 maj 2012 15:09

Hejsan!


Idag skulle jag egentligen in till stan men Mamma skulle jobba över.


Jag skulle kolla på skolavslutnings kläder men jag ska kolla på nätet lite istället:)

Imorgon ska jag på Cirkelgym på Friskis och Svettis med min kompis <33


 

SÖÖT!!!


Vi ses/


DreamLovers

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 27 maj 2012 21:15

Hejsan


Idag så har vi varit i Fårabäck med Mormor & Morfar och fikade lite.

Det har varir skönt väder med så det var super ju.


Imorgon så blir det skola igen & efter skolan så ska jag ha utväcklingssamtal, och

efter det så ska jag dansa.

Jag ska gå en Balettkurs i två veckor nu där jag ska träna dans under vardagarna.

Kul ♥


 


Ses // <3


DreamLovers

Tilde


Av Amanda & Tilde - 27 maj 2012 12:54

Hejsan!


Nu ska vi åka och upp till Farfar och hälsa på lite granna ♥

Men sen så vet jag inte vad jag ska göra kanske går ut och fotar lite nytt!


Jag bloggade inte igår för att Tilde och alla andra var här och tiden bara gick <3

Vi såg på Eurovision:


Loreen VANN!! Det förtjänar hon för hon var jätte duktig och vi fick 16 st 12:or det är riktigt bra!!!


Idag är det Morsdag! Och ja... annars händer inte mycket alls:)


Nu måste jag gå för vi ska åka vi ses sen!


Av Amanda & Tilde - 25 maj 2012 19:15


Då var det Fredag igen & skönt med helg !♥


Idag så var jag och mina två kompisar i stallet, kul. Nu så ska vi snart äta

Pizza sen ikväll ska jag bara ta det lungt.


Imorgon så ska vi iväg till Amanda på kvällen & då ska med min kusin Amanda

och hennes familj med dit. Kul ♥



 


Vi ses & ha det BÄST ♥


DreamLovers

Tilde

Ovido - Quiz & Flashcards