DreamLovers

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda & Tilde - 31 augusti 2012 21:58

Gör en snabb bloggning nu på fredagskvällen! Ska snart gå & lägga mig med.
Imorgon så ska både jag & min kompis Kajsa sova hos Amanda & va där under dagen, så det ska bli jätte kul!;)

Kramar
Dreamlovers
Tilde


Av Amanda & Tilde - 30 augusti 2012 18:13

Hej

Just precis var jag hos min bror som har köpt hus i tollarp!
Det var i gott skick men riktigt 60-talet stil
Ikväll kanske dem skulle komma hem till oss och äta ?

Dreamlovers
Amanda<3

Av Amanda & Tilde - 30 augusti 2012 15:55

Hejsan!


I går så var jag och Tilly på Badhuset och simmade och åkte rutchkana.

Och vi badade Bastu och fikade nere i cafeterian:)


Sedan cyklade vi hem och sen gjorde jag inte mer än det den dagen!


   


DreamLovers/

Amanda ♥

Av Amanda & Tilde - 29 augusti 2012 20:56

Av Amanda & Tilde - 28 augusti 2012 20:05

Hej
Igår så tog vi skolfoto i skolan.
Har tittat på bilderna & blev faktiskt rätt nöjd!

Idag så har det varit en vanlig dag i skolan. Sen så har jag fått mina nya knähöga converse. Blev riktigt nöjd!! <3

Ha det bra
DreamLovers
Tilde <3


Av Amanda & Tilde - 27 augusti 2012 14:27

Hejsan!


Förlåt för att jag inte bloggat ska försöka bli bättre på det!

Iallafall min helg har varit riktigt ROLIG!!


Fredag:


Har jag inte gjort något speciellt i skolan var vi och sprang i Björket:)

Annars inte mycket<33


Lördag:


Så på Dan vad jag med Amanda. N och sen på kvällen så var det ju fullt kalas hos Tilde som fyllde 13 år!!

Vi åt tårta och lekte lekar:))


   

Och söta Siri! (Amanda´s Hund<33)


Kalas!

       


Söndagen:


Var vi på Ikea och sedan när vi kom hem möblerade vi om mitt rum lite och det blev riktigt BRA!


   


Och jag köpte en sak: (lite parfymflaskor)


   


Och här är mitt rum:


         


Ha det bra!


DreamLovers/

Amanda!

Av Amanda & Tilde - 26 augusti 2012 17:03

Hej!


Har haft en riktigt bra födelsedag med MASSOR av fina presenter & mycket kul.


Igår så hade vi kalas för mig med här hemma.

Mycket kul hade vi!! ♥ Så jag är verkligen nöjd med allt.


Här är bilder på lite blandade saker som jag fått:!


USA One Piece


 



 

Ny scarf

 



Fick biljetter till Justin Bieber konserten i Stockholm. Sjukt glaaad!! ♥



   


   

Provdocka

 



   

Symaskin

 


Idag så har det med blivit mycket sytt med symaskinen! ♥<33

Nu så ska jag gå & fixa lite saker så ha det bra//


DreamLovers

Tilde

Av Amanda & Tilde - 23 augusti 2012 19:36

Hej
Nu de senaste dagarna i skolan så har det varit mycket med att vi ska lära känna varandra i den nya klassen.
Men idag så började lektionerna & så har vi fått lite nya skolböcker mm.

Imorgon så fyller jag 13!!;)
Längtar...

Ha det bra /;)
DreamLovers
Tilde <3


Ovido - Quiz & Flashcards